Los bericht bekijken
  #1 (permalink)  
Oud 17 June 2010, 15:53
SEO-newbie SEO-newbie is offline
Junior Member

Standaard Links van advertentie sites

Hallo SEO experts!

Nieuw op dit forum en wilde me bij deze even voorstellen. Ben zelf nieuw als het gaat om SEO kennis maar wordt iedere dag weer wat wijzer

Laat ik gelijk maar met de deur in huis vallen. Ik ben momenteel bezig met een linkbuilding campagne voor mijn e-commerce project. Ben inmiddels al redelijk ingelezen op dit onderwerp dus helemaal newbie ben ik niet meer

Nu is het echter zo dat het voor mij commercieel gezien ook interessant is om mijn producten op advertentie sites te zetten. Enkele van deze sites bieden het aan om een link naar het product te plaatsen. Al deze links worden wel voorzien van een nofollow attribuut. Maar, ik las ergens dat Google nofollow links toch meeneemt in de beoordeling. Begrijp me niet verkeerd, dit is voor mij geen onderdeel van mijn linkbuilding campagne, maar het blijft interessant om op deze manier gratis te adverteren.

Lang verhaal kort: Is het schadelijk om veel links (ondanks nofollow tag) te hebben vanuit advertentie sites?

Loop hier al een tijdje mee rond maar kon hier niks over vinden. Wellicht dat jullie hier meer over weten?

Groet,

SEO-newbie
Met citaat reageren