Onderstaande bedrijven voeren een SEO logo. Dat betekent dat zij maximaal drie jaar geleden door SEOguru zijn getraind (webontwikkelaars en tekstschrijvers), opgeleid (specialisten/adviseurs) of gecontroleerd (webshop/cms ontwikkelaars). Deze bedrijven worden door SEOguru op de hoogte gehouden van de nieuwste SEO-ontwikkelingen en hebben SEOguru verklaard te werken volgens de richtlijnen van Google.
Sinds de introductie van de zogenaamde Google Panda Update is de vormgeving van de site ook voor de rankings in de organische (gratis) zoekresultaten van belang geworden. Panda updates vinden gemiddeld eens in de 1 a 2 maanden plaats, waarbij nieuwe criteria worden meegenomen. Het sleutelwoord bij Panda is “vertrouwen”. De site moest altijd al vertrouwen wekken om bezoekers te converteren naar klanten, maar ook voor een optimale ranking is het tegenwoordig dus van belang dat de site grafisch goed is vormgegeven. SEO grafisch ontwerpers zijn goed op de hoogte van dergelijke zaken.
Made by Marcia(Noord-Holland)SEO logo’s | Gevolgde training(en) Marcia Korenhof: SEO Tekstschrijvers (15-02-2018) Bedrijfsomschrijving |
De SEO expert(Noord-Brabant)SEO logo’s | Gevolgde training(en) Michael Engelman: SEO Webontwikkelaars (27-11-2015) Michael Engelman: SEO Update (06-02-2015) Michael Engelman: SEO Tekstschrijvers (30-09-2014) Bedrijfsomschrijving |
De laatst gevolgde trainingsdatum is bepalend bij de volgorde van de getoonde bedrijven
Bovenstaande bedrijven zijn gerechtigd tot het voeren van het SEO-logo. Dit betekent dat zij:
- maximaal drie jaar geleden door SEOguru zijn getraind in SEO en door SEOguru op de hoogte wordt gehouden van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van zoekmachine optimalisatie. Verder hebben zij steeds toegang tot de nieuwste “SEO Check en Rapportage”-documenten waarmee ze hun werkzaamheden kunnen toetsen aan de meest recente inzichten op het gebied van SEO. De bedrijven hebben daarmee kennis van minimaal de grondbeginselen van SEO en zijn hiermee in staat zoekmachine vriendelijke websites, websystemen, webteksten of seo-adviezen op te leveren.
- aan SEOguru hebben verklaard te werken volgens Google’s richtlijnen voor webmasters, tenzij expliciet anders met de opdrachtgever wordt overeengekomen. Hiermee wordt er voor gezorgd dat ze de grenzen van de mogelijkheden niet overschrijden waardoor het gevaar dat betreffende website uit de zoekmachines wordt verbannen (via een Google penalty), wordt geminimaliseerd.
- SEOguru is niet aansprakelijk voor de kwaliteit van de werkzaamheden van de logohouder.
Meer info over het SEO logo >>>