SEO training-, kennis- en adviescentrum › SEO forum › SEO vragen en discussies › Raadsel › Reply To: Raadsel
De website van ons bedrijf (die marktleider is in de dienst die we aanbieden) staat op de derde pagina in Google.
Voor welke keywords? De sitenaam?
Organische 3rde plek (normale resultaten) of bij de advertenties?
Er zijn meer dan 400 verschillende links (die allemaal relevant zijn aan de core business) waar we zeker van weten dat onze website geplaatst is. Ook heb ik de site door zo’n programma gehaald waar gebroken links in naar voren komen. Ook hier waren er geen opvallende resultaten.
Je kunt de site registreren bij Google webmaster tools. Als er dan (technische) problemen zijn met het crawlen van je website, dan worden deze meestal gemeld. Dit is bovendien handig voor het submitten van je xml sitemap.
We hebben ook al meerdere malen gewerkt met Google AdWords dus ik snap echt niet hoe het kan dat we op de derde pagina staan.
Google Adwords heeft geen directe invloed op de organische resultaten.
Heeft iemand misschien tips/suggesties hoe ik erachter kan komen wat er precies mis is?
Had je site url gepost?