Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hallo,
Wij hebben ook erg slechte ervaringen met Easy. In eerste instantie had een goed gevoel na hun verhaal maar na het maken van de campagne bleek al snel dat conversies uitbleven. Gewoon heel de campagne zal volgepropt met slecht converterende zoekwoorden die me handen vol geld hebben gekost bij Easy en bij Google. In het begin leek mijn contactpersoon goed bezig maar na de eerste maande gebeurde er niet veel meer, er werden een paar CPC boden naar beneden gezet en wat kleine dingen aangepast. Ik heb ze gevraag wat ze precies deden voor die 5,5 uur die ze per maand voor me ingecalculeerd hadden, daar werd een week later op gereageerd met een hele lijst met wat aanpassinkjes die ik met enige ervaring in 1 uur kan doen ipv de toen verstreken 11 uur. Hun reactie daarop was om in de 3e maand een planning te maken in “teamwork” maar dit was na meer dan een maand ook nog niet gevuld en daar is na 5 maanden niets van terecht gekomen. Geldklopperij als je het mij vraagt.
In het kort, uitgegeven bedrag Easy : 2800,- (naar boven afgerond)
uitgegeven bedrag Google : 3300,-Gemiddelde conversiekosten 32,- ( ja echt waar) op een gemiddeld bestelbedrag van 100,-
Als ik daar de kosten van Easy nog eens bijtel kom ik op 43,- !! per conversieHet meest rare was nog dat ik vooraf een afspraak had dat er 5,5 uur per maand aan mijn campagne gewerkt zou worden en dat dit VOORAF betaald moet worden. Toen ik een maand van tevoren opgezegd had kreeg ik alsnog een naheffing van ruim 400,- omdat niet alles was gefactureerd. Na mijn opzegging hebben ze die maand HELEMAAL niets meer gedaan terwijl ook dit betaald is!!! Erg raar als je vooraf betaald. Dus voor Easy een dikke MIN :mad::mad::mad::mad:
-
AuteurBerichten