- Dit onderwerp is leeg.
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
SEO expertise-, training-, en adviescentrum Amsterdam › SEO forum › SEO vragen en discussies › 2 domeinnamen 1 site en SEO
Hallo allemaal,
Via deze weg wil ik jullie graag naar jullie mening en om een advies vragen.
Wij hebben onlangs een perfecte domeinnaam geregistreerd, de zoekwoorden aan elkaar.
Nu wil het geval dat de domeinnaam met een – tussen de zoekwoorden ook nog vrij is en ik denk er over om deze dan ook vast te leggen.
Kan iemand mij vertellen wat de voordelen (uit SEO oogpunt) zijn en hoe ik dit het beste zou kunnen aanpakken?
Alvast bedankt,
Groetjes,
Pascal
Bij mijn weten is het vanuit een SEO oogpunt altijd het beste om met 1 url te werken. Wanneer je met meerdere URL’s werkt, verdeel je de ‘seo kracht’ over al deze urls.
Je zou die andere domeinnaam wel kunnen registeren en via een 301 redirect laten doorsturen naar de hoofd url.
Beste Tim,
Bedankt voor je reactie, dit is precies hetgeen wat ik nu al gedaan had.
Dit topic mag wat mij betreft op slot.
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Wegens ziekte kan ik je het komend half jaar (nov. 22 - zomer '23) helaas maar beperkt van dienst zijn. |
Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie
De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies" om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met het gebruik van deze website zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen, of u klikt hieronder op "Accepteren" dan bent u akkoord met deze instellingen. Privacy verklaring.