- Dit onderwerp is leeg.
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
SEO expertise-, training-, en adviescentrum Amsterdam › SEO forum › SEO vragen en discussies › (not provided) – hoe daar mee om te gaan?
Het is onwaarschijnlijk dat jullie de trend niet hebben gezien dat Google steeds meer zoekopdrachten via https stuurt. Zelfs niet ingelogde gebruikers. Gisteren stond er een artikel op searchengineland waar wordt aangegeven dat het nu 100% van alle zoekopdrachten is.
In het artikel wordt aangegeven dat je naar Google webmaster tool data zou kunnen kijken, en dat Google plannen heeft de nu 3 maanden data uit te breiden naar data van een jaar. maar er zijn ook duidelijke problemen met deze data. We wordt gezegd dat het bijvoorbeeld heel onnauwkeurig is.
Wij zien dit ook op onze websites. Ik weet dat er trucs zijn waarmee je de pagina kunt weergeven in Google, maar zijn er volgens jullie nog andere manieren om toch nog enige waardevolle informatie te krijgen om te bepalen of je keyword conversie strategie werkt?
Twee artikelen met oplossingen die ik hierover gelezen heb, staan op Edwords en SEO Takeaways. Op Moz legt Rand uit hoe je ermee om moet gaan, maar die video heb ik nog niet gekeken. Wel zie ik in al deze bronnen als tips: GWT, AdWords, rankings checken.
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Wegens ziekte kan ik je het komend half jaar (nov. 22 - zomer '23) helaas maar beperkt van dienst zijn. |
Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie
De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies" om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met het gebruik van deze website zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen, of u klikt hieronder op "Accepteren" dan bent u akkoord met deze instellingen. Privacy verklaring.