Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Embed het filmpje op je pagina en neem een link op vanaf de description van het YouTube-filmpje naar je site.
Ja, ik zag ze vanochtend ook, maar nu niet meer. ???
In html kan bij een image de hoogte en breedte worden gespecificeerd. De code ziet er dan bv als volgt uit:
De snelheid van het laden van de pagina wordt verbeterd door bij je images ook die width en height te specificeren. Je kan ze ook weglaten, maar dan gaat de browser wachten tot de image is opgehaald van de server (om dan pas te zien hoe hoogte en breedte precies zijn), terwijl de browser daarentegen meteen door kan met het tonen van de andere zaken van de pagina als bekend is hoeveel ruimte er voor de image moet worden gereserveerd.
Snelle pagina’s zijn goed voor je SEO.
Via het specifieke CMS kan je bij je afbeelding aangeven hoe grootte en breedte zijn. De wijze waarop dat gaat is per CMS verschillend, maar leidt tot dezelfde html code. Op het web zijn vele artikelen te vinden hoe je dat bij Magento doet.
Succes!
12 november 2013 om 7:21 pm In reactie op: Aanpassing contentplaatsing effect op SEO resultaat? #28046Er gebeuren mooie dingen hier in deze thread :). Succes!
Misschien dit eerst even lezen: https://www.seoguru.nl/seo-blog/seo-sitearchitectuur/
Succes!
Ik zou niet precies weten hoe dat bij Magento gerealiseerd kan worden. Ik neem aan dat je dat buiten magento om moet regelen, d.w.z. op server niveau.
Je kan verder niet Google sturen om op bepaalde dagen wel of niet langs te komen.En wat dat ‘fundamentalist’ betreft, dat heeft inderdaad een te negatieve bijklank. Ik bedoelde het in de zin van ‘naar de fundamenten van het geloof’. Maar ook dat kan ik niet weten. Een vrijzinnige, bijvoorbeeld, kan ook besluiten zijn shop op de zondagen te sluiten. Ik vind het eigenlijk wel een sympathieke keuze in deze hectische wereld.
De webeditor zal geen rol spelen.
Het is moeilijk je vraag te beantwoorden als we niet weten over welke site het gaat. Normaal gesproken is je homepage de sterkste pagina op de naam van je startup, en zal die worden getoond. Misschien heb je in de title van je homepage niet je bedrijfsnaam staan (en bij de av wel?). Of link je naar je av met je bedrijfsnaam in de ankertekst? Wordt je homepage überhaupt wel door Google geïndexeerd?31 oktober 2013 om 3:10 pm In reactie op: Extra domein voor de termen – hoe het beste doorlinken? #23839Ja, precies, tenzij je serieus werkt maakt van een site onder die domeinnaam.
31 oktober 2013 om 3:00 pm In reactie op: Extra domein voor de termen – hoe het beste doorlinken? #28034Een 301-redirect van barwithaview.com naar coffeewithaview.com geeft je geen enkel voordeel voor het woord ‘bar with a view” (met geen van beide domeinnamen). De eerst domeinnaam wordt pas interessant voor dat zoekwoord als je er een serieuze site onder hangt.
Als je de inhoud van coffeewithaview.com onder barwithaview.com hangt heb je dubbele content, en dan zal Google slechts één van de twee laten scoren, waarschijnlijk coffeewithaview.com. Dus ook daar schiet je niets mee op.
Het inzetten van mooie domeinnamen (met zoekwoorden) werkt alleen als je er een serieuze site onder hangt. Een ‘dunne’ site is zelfs niet genoeg, sinds Google’s EMD update.
Grappig, een echte fundamentalist. Maar wel funest voor je Google-indexering inderdaad.
Zorg dat op de zondagen in ieder geval een statuscode 503 (i.p.v. 404 of 200 met lege pagina) wordt geretourneerd bij het opvragen van de pagina’s: “(Service Unavailable) which tells search engine crawlers that the downtime is temporary”.
Meer info: http://googlewebmastercentral.blogspot.nl/2011/01/how-to-deal-with-planned-site-downtime.html@carm Dat denk ik, ja.
Als je een nieuwe site plaatst op dat domein (dan wel omdat er nooit een site op heeft gestaan dan wel omdat je er een nieuwe site voor in de plaats zet), zal Google het als nieuwe site beschouwen en begin je gewoon weer van voren af aan…
Ok, helder.
Ik zie sinds maart dit jaar verschillende meldingen over dit fenomeen. Als Google je herkent als merk, dan willen ze de merknaam vooraan tonen in de title van het zoekresultaat, gevolgd door een dubbele punt. Daarna volgt de title zoals je die zelf hebt gedefinieerd (zonder de merknaam). Dit fenomeen lijkt alleen plaats te vinden op de homepage.
Meer info: http://www.seroundtable.com/google-brand-title-appending-16432.html
Nu is het zo dat de titel van een homepage (volgens webconventies) inderdaad zou moeten beginnen met bedrijfs- of merknaam. Als dat echter niet zo is, is Google blijkbaar niet te beroerd die titel even voor je aan te passen. Als je dit niet wilt is hier niets aan te doen, ben ik bang.
Liever hier, openbaar. Het kan ook niet-openbaar maar dan moet ik je een consult rekenen.
40 is prima. Kan je voorbeelden laten zien?
-
AuteurBerichten