Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Titles worden inderdaad vaker bij hyperlinks dan bij afbeeldingen gebruikt, blijkbaar omdat er bij hyperlinks toch waarde in wordt gezien: danwel voor de gebruiker, danwel voor de zoekmachine. Maar in mijn optiek is het gebruik van de title bij hyperlinks helemaal niet interessant, noch voor gebruikers (browsers gaan immers verschillend om met de title), noch voor zoekmachines (die negeren de title tag).
Dag Willem, ik weet niet of ik je vraag begrijp, maar ik laat het title attribuut achterwege bij zowel tekstlink als afbeeldingslink. In beide gevallen levert dat attribuut namelijk seo-technisch geen voordeel. Als Internetmarketinguniversiteit dat wel doet, moet je hem maar even vragen waarom hij dat doet.
Misschien dit even lezen: https://www.seoguru.nl/handleiding-seo/seo-anchortext/
De title is een attribuut dat bij zo ongeveer alle html-tags kan worden toegevoegd, waar dus enorm mee gespammed kan worden, en om die reden niet door Google wordt gebruikt.
Google beschouwt twee teksten als identiek als ze ook werkelijk zo goed als identiek zijn.
Dat zal niet nadelig zijn, tenzij de één vwb de rankings afhankelijk is van een link van de ander. Het simpele feit dat ze hetzelfde onderwerp hebben maakt niet uit.
Ik begrijp van Google (bij monde van Matt Cutts) dat het nog steeds iets gunstiger is als de server in het land staat waar je ook wilt scoren. Maar ik meen dat dit voordeel heel erg klein is geworden. Met een .de extensie is het Google volstrekt helder dat de site zich richt op Duitsland, en is de toegevoegde informatie vanuit het IP-nr feitelijk nul.
Mooi, dank!
Hou ons hier op de hoogte van de resultaten, als je wilt. Succes!
Ik denk niet dat Google via je SEOMoz- of SEOprofiler-accounts gaat proberen te achterhalen of de eigenaar misschien dezelfde is. Ik meen dus dat je nu een stapje te diep denkt…
Zolang de beschrijvende ondertitels ook daadwerkelijk een relatie hebben met hetgeen op de video is te zien, zie ik niet waarom dat een probleem voor Google zou zijn. Sterker: het lijkt me juist heel goed dat te doen.
Zeker interessant, dank!
Nog meer info over Google Penalty
Ik weet niet of het maf is. Feitelijk zijn de www en de non-www twee verschillende sites, net als dat een subdomein ook een andere site is.
Tja, interessante vraag. Ik lees hier het volgende:
When Google encounters a hyphen () in a query term, e.g., [ part-time ], it searches for:
-
[*]the term with the hyphen, e.g., part-time
[*]the term without the hyphen, e.g., parttime
[*]the term with the hyphen replaced by a space, e.g., part timeDus als je zoekt op e-x, zal Google de resultaten tonen met “e-x”, “ex” en “e x”. Dit betekent dat de “e-x” resultaten er wél bijzitten.
Maar hoe je alleen “e-x” resultaten naar voren kunt toveren is me niet duidelijk.
Volgens mij door een Google Plus bedrijvenpagina aan te maken en die te koppelen aan de website.
Dat koppelen doe je door op de homepage te linken naar de betreffende google plus pagina, met rel=”publisher” als extra attribuut en tevens de site op te nemen in de “bijdrager aan”-sectie op de Google Plus pagina.Probleem blijkt breder gesignaleerd: http://www.seroundtable.com/google-webmaster-tools-link-count-16315.html
Foutje bij Google dus…
-
AuteurBerichten
Gerelateerde berichten:
- Google Analytics alternatieven 23 december 2024 Hi allemaal, ik ben op zoek naar alternatieven voor GA4 om organische omzet te meten. Hebben jullie aanbevelingen? Dankjewel!